Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

06.12.2009 Mitja MATARÓ

4 participantes

Ir abajo

06.12.2009 Mitja MATARÓ Empty 06.12.2009 Mitja MATARÓ

Missatge  Gin Dj Oct 22, 2009 11:37 pm

Senyors, ja s' han obert les inscripcions per la Mitja de Mataró, i en 10 dies ja hi ha 900 inscrits dels 1800 per tancar inscripcions.

Afanyeu-vos!!
[url=http://www.mitjamataro.cat/]

El preu? 13€ que no està gens malament tenint en compte el regal que hi donen.

Despres de la cursa, tiberi al Maresme.
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

06.12.2009 Mitja MATARÓ Empty Re: 06.12.2009 Mitja MATARÓ

Missatge  Profe Dl Oct 26, 2009 6:22 pm

Ok. Inscrita la secció de ponent. Com en Biji, jo també he de renovar l'stock de neteja... Razz
Profe
Profe

Nombre de missatges : 19
Data d'inscripció : 06/01/2009
Ubicació : Mollerussa

Tornar a dalt Ir abajo

06.12.2009 Mitja MATARÓ Empty va, profe...

Missatge  biji Dl Nov 16, 2009 3:21 am

... no dissimulis, tu el que vols és renovar l'stock d'escuma pel cabell... presumit...

... ja et reservo un gat per a la nit abans... Wink
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

06.12.2009 Mitja MATARÓ Empty Reserva Restaurant

Missatge  Gin Dg Nov 29, 2009 11:48 pm

Hola nois,

gran jornada avui al Yaffa presenciant el clàssic. Victoria blaugrana però el vendaval no ha deixat d' animar als seus, mb un parell... en territori comanche.

Com us he comentat, m' agradaria trucar al Restaurant de Teià abans del dimecres per fer la reserva.

Si no vaig errat m' ha semblat que els assitents serem:
Vicky i Manu, Jose, Marta i el petit Alex, Ana,Rafa i la petita Gabriela, Biji, Vendaval,tigre i Profe.
Per tant, seriem 10 adults i 2 vailets. Falta per confirmar si Txus,Vero i les princesses venen. Diguem alguna cosa, biji.

Dades de Restaurant: Restaurant Cambray
Ubicació: Teià(Maresme)
Adreça: Passeig de la riera, 194( al finl de la riera, a mà dreta)
Telf: 935552401.

Es millor anar per la N-II i entre Vilassar i Premia de Mar seguir les indicacions de Teia, es puja i s' arriba a la riera on s' ha de tirar fins al final. Si em seguiu , jo se anar-hi.
Com arribar des de Mataró:

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Passeig+de+Carles+Padr%C3%B3s&daddr=Carretera+desconocida+to:41.489421,2.362061+to:Paseo+de+la+Riera,+194,+08329+Tei%C3%A0&geocode=FazweQIdRkQlAA%3BFU-OeQIdotgkAA%3B%3BFbRReQIdt1sjACkHLdnUTrekEjFYBjAJDC93Bw&hl=es&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=2&sz=14&via=1,2&sll=41.49585,2.375193&sspn=0.030215,0.072441&ie=UTF8&ll=41.4936,2.342234&spn=0.030216,0.072441&t=h&z=14
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

06.12.2009 Mitja MATARÓ Empty Re: 06.12.2009 Mitja MATARÓ

Missatge  Joe Dt Des 01, 2009 10:20 am

Per mi perfecte. Jo espero anar amb la tropa si el temps no fa de les seves.
Joe
Joe

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

06.12.2009 Mitja MATARÓ Empty Crònica de Mataró

Missatge  Gin Dj Des 10, 2009 12:17 am

Intentaré fer 5 cèntims de la cursa a Mataró.
Les meves nenes i jo arribem a Mataró amb molta antelació per poder anar tranquils amb el tema logistic i tota la parafernàlia que precissem. Deixo la bossa, fem un cafetó per la zona i arrribem al Parc on està Joe , la Marta i el petit Alex. Aquest matí han tingut un ensurt amb un vessament d' aigua a Sabadell i venen amb els peus mullats. Calentem el minim indispensable per fer pujar la temperatura al cos i ens trobem al tigre,biji i profe que han tingut algun problema per aparcar.
Com sempre, el tigre, afila els colzes a la part davantera i biji anirà pel sub 1:40. Al darrera profe,Jou i jo juguem les cartes del"no he entrenat res""aniré super-tranquil" i resta de monsergues impròpies de felins com nosaltres .
S' inicia la carrera i biji es perd pel davant, mentre profe(l' home invisible), joe i jo comencem a fer una oda a Guillermo Amor i el seu trote cochinero. Kilometres a 5:15, 5:20 i de repent al Km3, profe no hi és. Creient que és al darrera,ens separem del grup per tenir una visió més àmplia de la part posterior però no hi és. El crack, s' ha escapolit i ha tirat endavant, passant dels nostres ritmes. Arribem al Km 10 en 53 minuts aprox i allà veiem al trànsfuga que ens treu més d' un minut...
A Joe li dic que a l' avituallament caminaré per beure el Gatorade amb calma i recuperar forces. Em diu que estic fort però crec que faig el correcte. Em treu alguns segons que en pocs minuts redueixo i continuo amb ell. Li demano una mica de gel Isostar que porta i.... em posa com una moto ,em noto les cames lleugeres i començo a fer kilometres a 5min/km. Al giravol dels 15Km, veig al trànsfuga a poc mes d' 1 minut i a Joe una mica xafat al darrera. Torno a fer parada tècnica de 30 segons amb un altre gatorade i continuo la marxa amb unes sensacions bonissimes i que fan que em torni a sentir runner com feia temps que no sentia... estic a gust a l' asfalt, i estem al km 17 ... Arribem al fatidic km 19,5 i les cames, ja van tocades però pujo la rampa avançant a molta penya per arribar a meta en un temps de 1:52:21, poc més d' un minuts més que el trànsfuga que se m' ha raspatllat vilment. Joe, empajarat arriba un pel més tard i amb els mogrons sagnant dibuixant una estampa de patiment que fa de la seva cursa una escena épica.
Com sempre, gran actuació del tigre, molt bona del princep de Pèrsia.
Sense dilacions, recollim l' arsenal de regals( es acollonant el que arriben a donar a Mataró!!), ens dutxem i ens dirigim al restaurant de Teià on estan des de fa una estona a una rotonda, l' Apargatero i Manu i Vicky. Dinem en un lloc molt agradable, fem el passeig de rigor i cap a casa. La propera cita massiva serà a les Borges Blanques.
Gràcies a tots els que vau anar, sobretot a l'Ana i la Marta pel seu madrugon i a Manu,Vicky i Apargatero per la seva presència tot i no correr .
Ens vam descuidar de fer la foto de família, a la propera, no passarà.
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

06.12.2009 Mitja MATARÓ Empty Re: 06.12.2009 Mitja MATARÓ

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum