Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Lliga ACB 07-08

4 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dv Abr 18, 2008 1:15 am

Vaja partidàs que ens han regalat Madrid i Penya, i que s'han emportat aquests últims allunyant-nos als culès, definitivament, de la 2ona plaça final

A destacar:

La concentració de la penya 4 dies després d'assolir un títol.

A ricky rúbio, el jugador més llest de l'ACB... des de Pau Gasol un jugador no m'impressiona tant.

A Sweet Lou, més sweet que mai, però vilipendiat per guiri i per negre.

I parafrassejant a Aíto amb aquell famòs "petrovic tiene bula", Rudy i Ricky tenen bula.

I ja passant als nostres interessos (culès, s'entèn), jo pensava que apart dels dos equips (tau i unicaja) que tenen per contracte la plaça assegurada per l'eurolliga, hi havien 3 places més (una de les quals se l'emporta el primer de la temporada regular), però vet aquí la meva sorpresa quan llegeixo a l'Sport que tot i la nostra més que probable 3era posició, ho teníem xungo. M'he anat a la pg. ACB que ho explica i, tal com està redactat, no veig clar si n'hi han 3 places ó 2 ó 1 apart de les 2 assignades. Algú treu l'aigua clara?



Plazas para Europa

La distribución de plazas de la máxima competición europea se definirá bajo los siguientes criterios:


El campeón de la Liga Regular obtendrá plaza directa para la Euroliga, al igual que el campeón de la final de la ACB.


En cuanto a las otras dos plazas, adjudicadas hasta la fecha en base a los méritos deportivos definidos en el ranking, los clubes facultaron al Presidente de la ACB para trasladar a la ULEB y a la Euroliga la supresión del trienio a fin de compatibilizarlos con su normativa. Estas dos plazas se otorgarían al segundo clasificado de la Liga Regular y al subcampeón de la Final de la Liga, manteniéndose los derechos actuales de los equipos (TAU Cerámica y Unicaja) hasta la temporada 2008-09.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Complicat

Missatge  tigre Dv Abr 18, 2008 10:32 am

El tema esta xungo i a l´ACB li convindría que la lliga no la gunayes el Barça, perque jo crec que segur i van el TAU i l´UNICAJA per contracte, el JUVENTUD per gunayar la copa i segurament el MADRID per guanyar la fase regular, no se si es possible una 5 plaça, pero crec que esta xungo, encara que igual millor anar a la copa B e intentar guanyar-la.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  enrico Dv Abr 18, 2008 10:52 am

Coincido con biji en el partidazo que se jugó ayer. Hubo de todo, jugadas espectaculares, alternativas en el marcador, tanganas, etc.

Para mí, una de las claves fueron los balones que perdió el pívot griego del Madrid, amén de lo mal que jugaron el último minuto. El contraataque fallado por Mumbrú y la pérdida de balón de Raül López.

Rudy es el Petrovic hispano, desgarvado, chupón, provocador... y grandísimo jugador de baloncesto.

Grandes play-offs nos deparan.
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty sí tigre

Missatge  biji Dv Abr 18, 2008 12:51 pm

el tau i unicaja van segur per allò del contracte trianual (del qual també ens vam veure beneficiats fa 2 i 3 temporades, tot sigui dit), però la meva pregunta és quantes places n'hi han apart d'aquestes dos? ho explica al 2on paràgraf que he exposat, però sincerament, no l'he entenc.

... i què és això de millor jugar l'ULEB??? aquest és el caràcter guanyador que reclamaves??? amb el nostre pressupost i amb Ettore a la recàmara??? eurolliga SÍ Ó SÍ!!!!

Buena comparación Enrico, Rudy es el Petrovic hispano, bueno, chupón, descarado i... con bula. Para mi es mejor que Navarro, que se ha quedado a 2 del record, eso sí, con 4 de 14 en el último partido.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty caracter gunayador

Missatge  tigre Dv Abr 18, 2008 1:51 pm

Per favor:

Creus sincerament que amb l´equip que tenim em de lluitar per l´ACB o l´Eurolliga??

Creus que Grimau, Acker, Ilyasova, Basile, Neil els nostres superpivots podem plantar cara a un equip amb cara i ulls?

Va home a lluitar per les competicions menors o a fitxar cracks de veritat i no cormos ex NBA macos

Navarro s´ha quedat a dos del record, el que ningu diu es que te un promig horrible em sembla que el 100 i pico de la NBA, no tinc tant clar que l´any vinent pugui aconseguir un contracte digne com agent lliure, crec que si vol guanyar calers de veritat ha d tornar a l´ACB ja que aquest any ja ha cobrat una cuarta part o menys de la que cobrava al Barça i la vinent no te pinta de millorar molt la seva cotització.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty sent rigurosos

Missatge  biji Dv Abr 18, 2008 6:29 pm

Comprenc que estiguis frustrat pel la diferència de nivell entre nosaltres i els dos de davant perquè jo també ho estic. I sóc el primer que diu que un equip on els jugadors més destacats són Trias (l’any passat) ó Roger (aquest) no pot aspirar a guanyar res. Però sóc dels que pensa que l’equip rendeix per sota del nivell del planter i, encara i així, aquests dos anys hem estat a les portes de la Final4, o sigui que, tot i no aspirar a guanyar, l’equip és prou competitiu per jugar aquest torneig i vull pensar que l’any que ve encara ho serà més.

En quant a Navarro, no et deixis emportar pels darrers 2-3 partits, les seves estadístiques en triples no són tan dolentes. D’entre els que han fet més de 55 triples, està a la posició 72 amb un 36,1% (el mateix que Kobe Bryant) i encara estaria millor si no hagués fet el boig buscant el rècord (ha rebut molta pressió per aconseguir-lo des d’espanya, sobretot per part del diari Marca). Calderon, per exemple està l’11è, però havent ficat 79. Entre els Rookies, només 3 han fet més de 55 i ell és el millor en percentatge tot i haver ficat el doble que el següent.

Està clar que el tio mai s’aproparà a ser tan destacat com a europa perquè té mancances... perd massa boles per jugar de base i en la posició de 2 s’ha d’enfrontar a rivals 7-8 cms més alts que ell i més forts, a més de ser poc atlètic. Però té bon tret, i coneix bé el joc, cosa que sí li donarà sortida depenent de les necessitats i espai salarial dels equips.

El tio ara cobra algo més de mig milió de dolars, dels pitjors pagats quan al barça cobrava al voltant del milió d’euros (quasi 3 vegades més). Però li vaig llegir a un dels redactors de hoopshype (dels més reconeguts i millor informats del que es cou a l’nba) que per la propera li oferirien entre 3-4 milions de dolars (el doble que al barça). El que sí m’agradaria saber és el que acabarà pagant al barça per la seva clàusula.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty bARÇA BASQUET

Missatge  tigre Dl Abr 21, 2008 6:15 pm

Siguem encara una micamés realistes.

El nivell de la NBA esta molt baix, tret de significatives excepcions (LEBRON, KID, EL nou base dels Hornets, i algún altre) la nova fornada de jugadors ameriacns es molt normaleta, i per tant s´ha donat entrada a un gran volum de jugadors europeus, remes cal veure el nom del jugadors per adonar-se, als lakers, hi han dos valcanics en Pau i em sembla que un africa, el Toronto son l´Onu, el dos xinos, el Kirilenko, la legió d´Argentins, etc, si ets un bon jugador europeu tens lloc segur a la NBA, (Ricky i Rudy son carn de NBA segur) per tant les diferents competicions europees s´han vist resentides, no hi ha cap supercrack a europa, hi per tant a l´eurolliga amb un bon grup pots arribar a vuitens i fins i tot a quarts.

La ACB espanyola esta bastant igualada pero sincerament si has vist partits de la penya, del Madrid i fins i tot algún del tau i veus un del Barça hi veus moltes mancances, encara que fins i tot els pot guanyar, pero d´aqui a que t´agradi el Basquet que fan hi ha un bon tros.

Messina, pot ser molt bo per caldra veure si es capaç de fer un equip amb trempera, perque com ha demostrat l´Ivanovic ni amb talonari es pot fer un equip amb cara i ulls, bueno si ets madrileny i estas afincat a Catalunya i tens el millor palmares ACB, i ets capaç de descobrir jugadors, brasilenys, holandesos, escocesos i donar opcions a jugadors de 16 anys igual si que ho pots fer.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dl Abr 21, 2008 9:57 pm

Doncs si l'eurolliga té un nivell tan baix, pitjor serà l'ULEB, no? pot ser que la tinguem que jugar (joer, ni tan sols sé el criteri de classificació ACB), però seria una passa enrera... i més tenint a Messina. Estic amb tu que ara penya i madrid estan a un nivell superior, però no em sembla a mi que siguem pitjors que Tau.

Jo no estic tan segur que el nivell de jugadors nba sigui pitjor que abans (dissabte vaig veure per internet el Phoenix-San Antonio i va ser un dels més espectaculars que he vist en ma vida), el que passa és que la creació de noves franquícies ("money is money") ha "diluit" bastant a les estrelles, però en cada equip pots trobar un parell de jugadors allstars. I si ara van més europeos que abans és, diria, per dos raons: una és que els ianquis, gent orgullosa de mentalitat històricament tancada, han tingut que canviar aquesta mentalitat al haver més equips (respecte als jugadors, respecte als entrenadors encara no), i mirar també en fora. I l'altre raó és que el nivell dels jugadors europeos ha pujat una barbaritat, abans només havien 5 jugadors a europa que passessin del 2m10 i eren mig amorfos, i ara te'ls trobes a patades amb una coordinació brutal.

De Messina, s'ha de veure com s'adapta a l'ACB (i als mitjans de comunicació d'aquí)perquè li ve de nou (tampoc posaria jo la mà al foc per l'Aíto si s'anés, per exemple, al pallacanestro...) però ha sigut (per ara) 3 vegades campió d'eurolliga i reconegut a nivell mundial (l'únic entrenador guiri que els NBA s'han plantejat "importar")... o sigui que com a mínim il.lusiónant sí que és...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty més raons

Missatge  biji Dt Abr 22, 2008 5:05 pm

per classificar-se per l'eurolliga sí ó sí.

http://www.acb.com/redaccion.php?id=48378
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty 'Estu'

Missatge  enrico Dt Abr 22, 2008 6:09 pm

Uno de los equipos más emblemáticos y carismáticos de la liga ACB está a punto de descender de categoría.

Quien no se acuerda de Orenga, Oso Pinone, Ricky Winslow, Nacho Azofra, Alberto Herreros, Alfonso Reyes y Aísa entre otros. Un equipo de mucho talento que llegó a jugar la Final a Cuatro de Estambul cepillándose a rivales que le triplicaban en presupuesto, entre ellos al Aris de Salónica del gran Nicos Gallis.

Durante largos años el equipo estudiantil se ha codeado con los más grandes equipos de la ACB, sobreponiéndose a los fichajes a golpe de talonario de su máximo rival, el Real Madrid. El Estu, un equipo que ha basado sus éxitos en un extraordinario trabajo de cantera.

Mi reconocimiento para un equipo que siempre me ha caído simpático.
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dc Abr 23, 2008 12:46 am

enrico escrigué:
Mi reconocimiento para un equipo que siempre me ha caído simpático.

y a quien no, Enrico... y a quien no (que no sea vikingo, claro)

Estu D.E.P.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty “Messina ha decidido: entrenará en Las Ramblas”

Missatge  enrico Dj Abr 24, 2008 4:57 pm

¿Messina al Barça?

SPORT

"SMODIS, ANDERSEN, LAGNDON, GALLINARI SE VINCULAN AL NUEVO PROYECTO DEL AXA BARÇA"

Ettore Messina es el técnico elegido por el AXA Barça para liderar su nuevo proyecto deportivo. Logicamente, en la fase decisiva de la temporada nadie va a dar oficialidad a un tema -de hecho el club blaugrana hasta lo desmintió en una nota oficial- que afecta a dos entidades (CSKA y Barça) inmersos en la recta final de sus respectivas competiciones y al técnico del primero que aún aspira a ganar la Euroliga y la Liga rusa.

Pero en Italia, país natal de Ettore no tienen ningún problema en hablar abiertamente del tema y dar día a día claves del futuro del técnico a partir del 30 junio. Ayer, sin ir más lejos, se cumplían diez años de la primera Euroliga conquistada por la Virtus Bolonia, en el Palau Sant Jordi, con Ettore Messina en el banquillo y con el actual secretario técnico del Barça, Zoran Savic como MVP de aquella final.

Aprovechando la efeméride y bajo el contundente y a la vez curioso título de: “Messina ha decidido:entrenará en Las Ramblas”, el diario ‘La Repubblica’ daba varias claves de Ettore Messina de cara a su nueva etapa blaugrana. En su artículo, el rotativo romano otorga muchas opciones a que el técnico de Catania -cuyo puesto podría ser ocupado según el diario por Zeljko Obradovic o David Blatt- no llegue sólo de Moscú como ya habíamos informado. Por un lado se afirma que uno de sus ayudantes en Moscú, el también italiano Emanuele Molin, le acompañaría. Y a nivel de jugadores, nombres ya conocidos que podrían vestir de blaugrana: Matjaz Smodis, David Andersen y Trajan Langdon. Quien no lo haría, según ‘La Reppublica’ sería otro hombre de su confianza en los despacho de Moscú: Claudio Crippa, lo que podría dar pie a la continuidad de Zoran Savic en el Barça. Por último, otro nombre de un jugador vertido en el artículo: Danilo Gallinari que sería blaugrana si no va a la NBA. Sólo hay que esperar que el tiempo dicte sentencia.
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty PLAYOFFS ACB

Missatge  enrico Dv Maig 02, 2008 10:27 am

Hola tigres,

ayer mientras veía el AXA-POLARIS escuché que los playoffs de la ACB serán al mejor de tres partidos menos la final.

No se si escuché mal, si es un proyecto para la temporada que viene pero me parece una barbaridad. Que alguien me lo aclare.

Parece que el Estu salva los muebles
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dv Maig 02, 2008 3:07 pm

Efectívamente, Enrico, y la fórmula ya es válida para este año. Este, junto a que el campeón de la liga regular tuviera entrada directa a la euroliga, fueron los grandes cambios que decidieron el año pasado. La razón esgrimida para acortar los playoff era que las eliminatorias a 5 partidos estaban suscitando poco interes... No me parece mal, además, da más posibilidad a la sorpresa, por tanto, a los cules, nos favorece.

Grandes... grandes ES-TU-DIAN-TES!!!

A ver que nos depara el TAU esta tarde... a los pobres les ha tocado bailar con la más fea.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty ETORE RECHAZA AL BARÇA

Missatge  tigre Dt Maig 06, 2008 11:23 am

Etore ha decidit quedar-se a Moscu un anu més, el projecte del barça fa aigues.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dt Maig 06, 2008 6:06 pm

Doncs sí... i pel que és desprén, la junta ha aconseguit deixar el nom del club a l'alçada d'un equip de 3era... cosa ben difícil... M'hagués encantat tenir-lo, de tota manera, em sembla que té alguns 'tics' de l'Ivanovic, i no només per l'esbroncada de nen petit que li va fotre a tot un ex-nba com el Kriapa (o com cony s'escrigui) que vam veure tots els que estàvem fruint de la final, sinó que, a més, només el vaig veure defensar en individual, cosa que aquí va concentrar bona part de les crítiques de l'ex.

I el futur... primer fitxaria a un GM per substituir a Savic i que ell decideixi l'entrenador... Llegint els diaris molts apostarien per Solozabal; jo, en canvi, apostaria pel Ferran Martínez. És un periodista més prolífic que nacho (Escriu bastant a El Mundo Deportivo) per tant està a l'aguait del mercat; té experiència internacional, la qual cosa segur que li ha reportat bastants contactes i, a més, té caràcter (i si no que li preguntin al President del Peristeri, al qual va anar a buscar al despatx per agafar-lo per l'americana i amenaçar-lo per impagament de la nómina... segons va explicar ell mateix a una Contra de La Vanguàrdia)
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Ostres

Missatge  tigre Dt Maig 06, 2008 7:34 pm

No fotis Biji, Ja em vec el Robirossa i tota la penya de babossos de TV3 als despatxos del Barça, sort que encara podem veure la Penya de l´Aito.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty playoffs

Missatge  biji Ds Maig 17, 2008 11:10 pm

Al final, el Real al carrer a les primeres de canvi... és curiós que, dels 4 primers de la lliga regular, al primer li ha tocat ballar amb la més lletja...

Pels jocs olímpics el lloc de base està caríssim... diria que calderón i Ricky Rúbio el tenen garantit, però el que resta està entre Cabezas, Raul López i Sergio Rodriguez... jo dic que serà Cabezas.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty penya-barça 1er round.

Missatge  biji Dj Maig 22, 2008 5:00 pm

Bé, avui és un d'aquells dies on l'equip es juga alguna cosa més que la temporada... concretament et jugues 2 temporades: aquesta i la vinent (perquè sense eurolliga la temporada ja és desastrosa, apart de que et pots acomiadar del Marc), doncs no guanyarem dos partits seguits, i menys si el segon és a badalona, o sigui que tot passa per guanyar avui

Enfrontar-se a la Penya d'enguany és com trobar-se a Winston Bogarde en un fosc carrer del Bronx, l'únic dubte és saber quantes ganivetades rebràs...

Recordo l'any que Manolo Flores es va fer càrrec de l'equip per primera vegada, aquella en la que vam fer fora a Antoni Serra i teníem a Mike Davis i Ottis Howard com a americans, que vam anar a jugar a camp d'una Penya també comandada per l'Aíto, ique era la revelació, amb Margall, Villacampa, Jiménez, un jove Montero i un rafa jofresa de 16 anys... Ells ho estaven bordant i nosaltres en plena crisi. Ens tenien que arroyar i l'únic dubte era saber per quant.

Aquella Penya, igual que la d'ara (i igual que tots els equips entrenats per l'Aíto), guanyava per imprimir un ritme superior al contrincant: rebot, defensa pujant línies per robar pilotes i sortir al contraatac, o atacs per sota dels 20". Doncs aquell dia vam guanyar i, com si fos ahir, recordo les claus que va donar l'Aíto en el post partit per aquella derrota "nos han sorprendido con un ritmo tan lento que nos ha sacado del partido"... i és veritat, Manolo Flores va mentalitzar els jugadors per fer atacs llarguíssims que els van desquiciar... Crec que aquí s'hauria de fer alguna cosa semblant, si juguem ràpid de tú a tú ja podem plegar, perquè pots aguantar 1, 2 ó 3 quarts, però al final caus. S'ha de fer alguna cosa diferent, aquestes defenses tan ajustades si no roben la pilota ràpid s'acaben descompensant.

En fi, en qualsevol cas, tot passa per assegurar una mica el rebot, les pèrdues de pilota (som el 3er pitjor de la lliga en aquest apartat), que Kasun i Fran Vàzquez no facin faltes estúpides (a les quals són tan aficionats) i que els àrbits siguin rigurosos en els 2 contra 1 que tant els hi agrada fer, on el 80% dels cops foten falta i no els acostumen a pitar ni la meitat...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dv Maig 23, 2008 1:27 am

Després de les pallisses patides en aquest camp a lliga catalana i ACB, en el moment de la veritat, triomf èpic (... ÈPIC!!!) blaugrana... Menys en alguns moments que hem perdut pilotes estúpides (14 en total per 10 d'ells) que els han donat vida, hem jugat de conya... carregant bastant el joc als homes interiors, fent basket control i, sobretot, ajudant força bé les penetracions de rudy i ricky, (que per mi és la clau d'aquests dos jugadors...) menys quan han remontat que rudy ens ha fet una escabetxina penetrant.

... un apart, és clar, a l'acker, que ha tret partit del seu autisme (no com altres... eh anelka?) i ja podia estar a badalona, o a l'infern grec, que no va amb ell a l'hora de fotre trets lliures...

Això, però, no està fet... la penya es troba en una situació idèntica a la del CSKA als playoff d'euroliga, on després de perdre a casa, amb tot en contra, va a l'infern d'olimpiakos per guanyar com campions per després, ara sí, rematar-ho a casa i classificar-se per la Final4... i aquesta penya, per qualitat, està a l'alçada del CSKA...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  Gin Dv Maig 23, 2008 10:17 am

Si, grandissim triomf a Badalona amb un Acker excel.lent al tir lliure. Sembla tonto pero a l' hora de la veritat va clavar 15 de 16 des de la linia de tir lliure i va ser clau ja que dels darrers 8 trets si hagues fallat un de sol hauria deixat l' aventatge en 2 i hauria permes una darrera jugada a 2 o 3 punts molt mes complexe de defensar.
Rudy va estar molt be, però Ricky fatal i no s' han de refiar perque poden apareixer al Palau tot i que la Penya no ens guanya a casa des de fa segles i aquest cop tampoc ho farà .Estavem morts però, ara la Lliga ACB es a l' abast i l' eurolliga vinent tambe. Una temporada nefastament gestionada pot acabar amb lliga quasi be sense voler-ho. Ha estat clau aquest play-off curtissim de 3 partits molt mes emocionant alhora que injust amb els primers però que hi farem? je,je,je!! Pascual, renovacio? si guayay la lliga, quin dilema per en Chichi
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dv Maig 23, 2008 12:58 pm

Doncs si passem aquesta eliminatòria, per mi s'haurà guanyat la renovació. El partit el va plantejar perfecte. Ricky no va brillar tant perquè vam defensar les seves penetracions amb l'ajut dels pivots molt bé, igual que les de Rudy els 3 primers quarts (al 4art no, més que res per les 4 faltes de basile i grimau en fora de joc)... el que passa és que el Rudy és, a més, un gran tirador exterior, però no ens vam obsessionar, vam donar més importancia a les penetracions... i això, per mi, va ser clau en defensa.

La veritat és que amb el que ha passat a la secció el més fàcil era que els jugadors es deixessin anar i passessin de tot... però hi ha molta qualitat humana en aquest equip, s'han conjurat i han guanyat com autèntics herois... Ara, a muerte al Palau a rematar la feina...

Per cert, Aíto ja ha deixat anar, sibilinament algun comentari vers els àrbits ("no hablaré de lo que ha pasado en el 3er cuarto"). Aquest equip juga de forma fantàstica i trepidant, però el seu estil es basa bastant en la permissivitat arbitral, i estan tan acostumats al respecte que els tenen els àrbits que s'han convertit en un equip de protestons... ho protesten tot... tot!!! (i rudy més que ningú, què malament em cau)...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  biji Dl Maig 26, 2008 5:48 pm

Bé, amb la feina feta, tot el que vingui, és un regal... i a pensar en els fitxatges de l'any que vé... només em calen 2.

Vaig llegir fa temps que teníem aparaulat un partit de la pretemporada dels lakers en l'Staples Center de LA... ja m'imagino el següent quintet: Lakovic, Acker, Pete Mickael, Ilyasova i Marc Gasol... que tremolin els ianquis...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Barça 0 Tau 1

Missatge  biji Dv Maig 30, 2008 12:17 am

Veient a Splitter avui, he entés el que devien sentir els equips contraris quan teníem l'Audie Norris... més val que els nostres pivots es posin les piles.

Tot i així, sempre he dit que els que guanyen els partits imparells, acostumen a emportar-se l'eliminatòria... la cosa està més que xunga.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Gran Thiago

Missatge  enrico Dv Maig 30, 2008 10:38 am

Pues sí, ayer Splitter hizo un partidazo. Dió una clase magistral de como se juega en la posición de pívot. Se quedará otro año más en el TAU y luego se irá a la NBA. El tío ha progresado muchísimo durante los últimos años.

El TAU es un gran equipo, siempre está en las finales pero pocas veces se hace con ellas. Recuerdo una final contra el Real Madrid en que lo tenían todo a su favor y en el último segundo del quinto partido Alberto Herreros les birló la final.

Como dicen los castizos, todavía queda mucha tela que cortar.
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Lliga ACB 07-08 Empty Re: Lliga ACB 07-08

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum