Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Soja si llet no

2 participantes

Ir abajo

Soja si llet no Empty Soja si llet no

Missatge  tigre Dl Maig 19, 2008 12:55 pm

Hola tigres

Em permeto obrir un nou fil, perque despres de llegir un munt de webs on critican l´us abussiu del derivats lactics en la dieta adulta, i on recordan que l´home es l´unic animal que segueix consumin llet despres de l´epoca de la lactancia i que a més o fa d´especies que no son la seva, m´he decantat desde fa un parell de setmanes per la soja, beguda i iogurts i en lloc de margarina o mantega tahin, la veritat es que el resultat es sorprenent, pero tinc una digestio molt més comode i dormo millor, remes vull explicar la meva experiencia sense volguer induir el consum de res.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Soja si llet no Empty Txumari Alfaro ha induit al tigre

Missatge  Gin Dl Maig 19, 2008 1:10 pm

Has llegit molt a Txumari Alfaro, un altre anti-llet amb el plantejament que tu dones.
El problema es que la soja, es asquerosa i per adaptar-se cal tenir estomac.

TVE hauria de pensar en tu per reeeditar el programa "La botica de la abuela" con el Tigre de Sabadell.

Capitulo 1: el Azucar de Andorra.... Seria l' unic capitol, ja que despres et fotrien fora per desqualificacions al pais dels traficants
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Soja si llet no Empty Lidl

Missatge  tigre Dl Maig 19, 2008 1:36 pm

Jo he provat el vivesoy i la veritat es que es bastant dolenta, pero la que tenen al lidl esta força be i el iogurts a mi m´agreden força, la veritat es que l´Ester també s´ha adaptat al canvi, l´unic pero es que la soja es més cara, pero no gaire.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Soja si llet no Empty Re: Soja si llet no

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum