Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Adéu, Aíto... Adéu...

Ir abajo

Adéu, Aíto... Adéu... Empty Adéu, Aíto... Adéu...

Missatge  biji Dt Maig 27, 2008 10:09 pm

http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080527/noticia_53468618965.html

La veritat és que la notícia no em sorprén... de fet, se m'havia passat pel cap quan els vam eliminar. L'any que ve era clarament de canvi de cicle sense Rudy i jugant una competició massa exigent. Ha fet bé en anar-se'n.

Ara que a Pepu el foten fora, segur que es plantejarà a Aíto com a seleccionador, lloc que crec que des d'aquells temps on sempre se li veia envoltant les concentracions i competicions de la selecció de Díaz Miguel, sempre ha ambicionat. De tota manera no estic segur que sigui bona idea que anès. En tota aquesta història de la selecció, el president de la FEB, Sáez, ha fet de poli dolent i Pepu, medalla d'or Mundial, és el poli bo... i segur que els jugadors estan emprenyats amb aquesta decisió i tard o d'hora arribaran les "declaracions" d'aquests, o sigui que Aíto estaria en una posició incòmode respecte a ells i patiria una pressió molt forta per fer un bon paper (medalla) a Pekin.

No m'estranyaria que el mestre, ja passada la seixantena, es retirés definitivament.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum