La imatge de la moció

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

La imatge de la moció

Missatge  biji el Dl Jul 07, 2008 6:43 pm

Sense dubte, la imatge de la moció és aquesta



El venerable Josep Lluís acompanyat per una bufanda amb la frase que el pecident va fer famosa (tot i que l'amic Jan l'ha demostrat incerta) i amb la mítica samarreta Meyba!!! que va acompanyar al Venerable al llarg de tot el seu recorregut pel Camp Nou.

Per cert, que la premsa, colla d'incompetents, s'ha fet ressò d'unes declaracions de Josep Lluís on la va cagar, però en canvi només esmenten en lletra petita unes altres acusacions que són clau i greus.

Tothom ha pogut veure com el tio es queixava que els Fons Propis han minvat de forma escandalosa des de la seva època, però aquí la caga, perquè això és pot imputar al mandat de Gaspart i no al de Laporta. En canvi, també ha dit, i molt poca gent ha pogut sentir/llegir, que s'han passat de 25 mil milions a pèrdues, i això, en bona part és perquè quan la junta actual va prendre el mandat, aquells famosos 8 dies, van vendre patrimoni en forma de jugadors (rochemback, geovanni, cristanval etc...) a cost 0, sense haver estat amortitzats, carregant aquestes pèrdues a l'exercici anterior, la qual cosa va inflar les pèrdues de l'últim any que començava Gaspart i acabava Reyna. Es com si haguessin hagut eleccions ara al Juliol, i el Sandro Rossell de torn s'hagués dedicat a regalar gratis a Zambrotta, Giovanni dos Santos, Deco, Ronaldinho, i per 4 xavos a Eto'o, a correcuïta abans del 31 de Juliol, a càrrec del mandat anterior, i així començar el teu mandat net.


I molts es preguntaran... per què Gaspart no ho va denunciar?... senzillament, perquè clarament van arribar a un pacte (Gaspart i Laporta) per la qual cosa Laporta li va dir: "Jo carrego totes aquestes pèrdues al teu darrer exercici, i a canvi de que no et queixis, jo no aixecaré catifes"... i a Gaspart ja li anava bé, per no moure aquelles aigües tèrboles de comissions estratosfèriques en tots els traspassos que va fer... ja sabeu, tot allò de "Chusín, el precio lo pongo yo" que diguè l'Anton Parera...

en fi... que ha sigut molt tendre tornar a veure el pecident.

aquí es poden llegir les dues declaracions

biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: La imatge de la moció

Missatge  enrico el Dc Jul 09, 2008 2:02 pm

A ver como acaba toda esta lucha por el poder.
Con los estatutos en la mano Laporta tiene derecho a seguir en la poltrona ya que el SÍ no ha superado el 66%. Si de los 40.000 socios que han votado, un 60% está a favor de la moción de censura lo lógico sería convocar elecciones y que el socio elija si quiere una junta directiva continuista o a Sandro. No me parece de recibo que Laporta dimita y se queden otros a gobernar el club por meros intereses personales. Todos a la calle! Lo dicho elecciones, que decida el socio.

Parece ser que a la novia de Cristiano no le hace mucha gracia que fiche por el Real. Se ve que no hace mucho tuvo un filtreo con Sergio Ramos. Os dejo un comentario que ha dejado un lector del mundo deportivo: "hay que ser w,a,r,r,a para enrrollarse con ese g,i,t,a,n,u,c,h,o feo que no se lava".

Si Cristiano ficha por el Real tarde o temprano explotará el vestuario.

La risa va por barrios.

enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: La imatge de la moció

Missatge  biji el Dc Jul 09, 2008 6:12 pm

hombre, pinta de guarrilla sí que tiene jeje... pero por lo que leí se enrolló con Sergio Ramos antes de conocer a Cristiano, por lo que no sé por qué tanto lío... Hay tías que viven de los jugadores, como Mireia Canalda por ejemplo.

Tienes razón en que ha de plegar la junta, entre otras cosas porque la moción iba dirigida a la junta y no únicamente al presidente, aunque algunos de los puntos de la moción se refieren únicamente a Laporta. Ayer hubo noche de cuchillos largos hasta altas horas de la madrugada y la junta de mañana promete ser movida. La mayoría de anti-laportistas esperan que dimita. A mi me gustaría que no lo hiciera. Si dimitiera el jueves, la actual junta podría seguir hasta el final, y no interesa porque hay que limpiar el club de TODOS los elefantes. Si continúa, en cambio, 7-8 dimitirán y el resto caerá un poco más adelante, porque ya te digo yo que con un 60% en contra y con las barbaridades que ha dicho el tío para justificar que sigue no se sienta en el palco 2 partidos seguidos... Además, me gusta más así, que caiga lentamente, con sangre y dolor... su prepotencia juega, en esta ocasión, a nuestro favor...

biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: La imatge de la moció

Missatge  enrico el Dj Jul 10, 2008 10:24 am

Los lios de faldas en los vestuarios son muy habituales. Sin ir más lejos quien no recuerda el affaire Caminero con la esposa del Cholo Simeone. O cuando se rumoreaba que Clarence Seedorf se beneficiaba a alguna de las novias de Ronaldo cuando este jugaba en el Inter.

Se espera una junta de lo más caliente. Estaremos atentos.

enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: La imatge de la moció

Missatge  biji el Dj Jul 10, 2008 9:49 pm

Es verdad... y si no recuerdo mal, alguien se "hacía" a la mujer de Platini cuando estaba en la Juve... no recuerdo quien...

Bueno, ha pasado lo que para mi es lo mejor. Fuera 8 directivos y se queda Jan y 4 fieles que no durarán mucho. Laporta piensa que el resultado de la moción es producto del desastre deportivo, y tiene razón. La clave fue la liga tan clara que se perdió con el gol de Tamudo y el Betis empatando en casa de la manera más idiota y no se le ocurrió otra forma de "apaciguar" la indignación de la gente que decir que seguían los mismos capullos pero "más vigilados"... fue allí donde firmó su sentencia. Por eso, el tío piensa que pasando fácil la previa y ganando sobrados los primeros partidos ya se habrá vuelto a ganar a la opinión pública. Pero lo que no entiende, es que ahora ya sobrepasa lo deportivo. Nadie, digan lo que digan los estatutos, va a entender que alguien a quien en una mayoría no quieren de presidente, siga en el cargo. Como si el club no fuera de los socios. La pañolada en la asamblea de compromisarios, Joan Gamper y primer partido de liga (si llega) está asegurada.

Por lo que a mi se refiere, después de todos estos años de mentiras, se trata de sentarse en una butaca bien cómoda, cerveza en mano y palomitas en la otra, y disfrutar del espectaculo.

Por cierto, ya han anunciado que Ersan Ilyasova renueva. Este "fichaje" es clave, más que el de Navarro.

biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: La imatge de la moció

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 7:33 pm


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum