Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Busquem logo guanyador per la nova equipació

+2
Joe
Gin
6 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Gin Dt Abr 15, 2008 1:45 pm

Aqui podriem anar posant les diferents opcions que tenim per posar com a logo de la samarra.
Ahir li vaig demanar a un amic un logo que li passes pel cap i em va entregar això:

[img]Busquem logo guanyador per la nova equipació Screen10[/img]

es una primera impressio. Despres li vaig donar unes idees i em seguirà fent logos. Al final, algun ens agradarà!
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Joe Dt Abr 15, 2008 2:08 pm

No se que pensarà la part perica del logo ...
Joe
Joe

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dt Abr 15, 2008 4:06 pm

No està mal, Gin... A mi m'agrada bastant l'opció a cos sencer d'Enrico... perquè no li envies al teu amic per fer una traçada més simple?
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty EQUIPACIÓ

Missatge  tigre Dt Abr 15, 2008 5:19 pm

Jo em nego a portar un escut de perdedors a la meva samarra, prefereixo portar-la sense cap estampació que amb l´escut dels dropos.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Gin Dt Abr 15, 2008 5:22 pm

Tranquils,

que això només era una proposta de partida del meu colega, El Fran que com sap dissenyar intentarà fer alguna cosa maca. A partir d' un punt d' inici començarem a perfilar el nou logo-escut. Si avui te temps dissenyarà un amb el que li vaig dir ahir. La foto d' enrico es molt bona i amb algun retoc artistic i les lletres pot quedar increible! Anem pas a pas
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Divendres 25

Missatge  tigre Dj Abr 24, 2008 6:08 pm

Dema que fem?, anem a pagar les equipacions o no???

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dj Abr 24, 2008 6:56 pm

no sé, tio, jo estic disposat ha anar, però si només anem dos és com si no anès ningú...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Quedar

Missatge  tigre Dj Abr 24, 2008 7:39 pm

Jo ho deia perque la setmana vinent crec que molta gent fara pont i serà molt complicat fer quorum per quedar, i aleshores igual el Victor Soports s´emprenya per la demora, com volgueu, jo estic a la vostra dispossició.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Equipacions

Missatge  tigre Dv Abr 25, 2008 11:00 am

Que hem de fer avui??????

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  enrico Dv Abr 25, 2008 11:48 am

Visto las dificultades que hay en quedar tendremos que postponerlo una semana más. Si no que cada uno se vaya pasando por la tienda cuando pueda y pague personalmente.
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dv Abr 25, 2008 1:00 pm

También pensé en esa opción de que cada uno se pase cuando pueda, que és la más cómoda... lo único que es posible que alguno se cuelgue y haya que recordárselo... e ir de cobrador del frac no apetece... jeje...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Logo

Missatge  tigre Dv Abr 25, 2008 1:32 pm

I si aprofitem l´antic logo de tota la vida?

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Nuevo Logo

Missatge  enrico Dv Abr 25, 2008 2:01 pm

Jordi, el logo que tantos años hemos "paseado" también necesita un lavado de cara. Un tigre con la boca abierta enseñando los colmillos y unas letras de TIGRE que simulen unos zarpazos.

Puestos a pedir si se pudiera dibujar un tigre zampándose una pierna rival empapada en sangre sería brutal.

Cualquiera tiene un mal día llevando semejante bestia dibujada. Mucha presión.
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Logo

Missatge  tigre Dt Abr 29, 2008 12:25 pm

Hola

Com ja vaig dir, ja he pagat la meva equipació adidas i les dues del Jose, el noi em va comentar que en 15 dies segur que les tenim, pero esclar que falta el logo, si les volem per Pineda tindriem que tenri logo com a molt tardar el dimecres vinent per asegurar el tret, com ho tenim ???

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Gin Dt Abr 29, 2008 6:08 pm

Pel tema logo crec que algu de vosaltres te bones idees. A les vostres mans queda.
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  enrico Dj Maig 08, 2008 5:19 pm

Veo que el tema del logo está bastante parado.

Ideas podemos tener pero plasmarlas en el ordenador es otro cantar.

Si no hay nuevas propuestas ponemos el logo viejo y ya está.

Què fem?
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Logo

Missatge  tigre Dj Maig 08, 2008 6:30 pm

El pasado fin de semana, compartimos con Jose una infroctuosa tarde delante del photoshop y la puñetera madre que lo pario, y la verdad es que después de dos horas no conseguimos nada más que dolor de cabeza. Siendo sinceros no me veo capacitado para plasmar un logo atractivo a corto plazo, jo podría volver a intentarlo en el verano con la jornada intensiva y diseñamos algo con tranquilidad mientras vemos las olimpiadas de Bejin, o si alguien se ve capacitado para realizar el logo adelante, pero si dependeis de mi diseño yo no puedo comprometerme a sacar algo con un mínimo de calidad para poder estrenar hasta la media de Mataró.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dj Maig 08, 2008 6:31 pm

bueno, y si ponemos el logo "baron ashler" del amigo de Gin pero quitándole el inefable perfil?
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Logo baron ashler

Missatge  tigre Dj Maig 08, 2008 7:01 pm

Aixo en fotolit en una sola tinta no crec que quedi gaire be, jo ja vaig comentar que amb la nova equipació el millor era utilitzar com a tinta el verd fluorescent dels detalls de les costures, per tant si s´ha d efer algo d´aqui te pillo aqui te mato, jo estic per mantenir el logo, si este més traça o temps es pot buscar de donar un to més agressiu al tigre.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dj Maig 08, 2008 7:54 pm

Ja que ho fem de nou, després de tants intents, si t'hi veus amb cor de fer alguna cosa més agressiva, jo esperaria... ja no va d'un parell de mesos...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Joe Dv Maig 09, 2008 10:13 am

I si paguem a algú per a que ens faci un disseny?

Tampoc ens ha de costar gaire.
Joe
Joe

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Gin Dv Maig 09, 2008 11:36 am

Si em doneu una mica de temps, jo li dire al Fran i un dia quedo amb ell i fem un disseny. Però per Pineda no arribem que no li puc exigir un timing. LA idea, que ja vam comentar amb enrico era la d' un dissent tipus pop-art, es a dir molt contrastat. A enrico li va agradar un retrat pop-art que li vaig fer a l' Ana.
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Más propuestas

Missatge  enrico Dv Maig 09, 2008 12:14 pm

Joe comentó visitar a un tatuador y que nos hiciera el diseño de un tigre.

Esto es lo que he encontrado en internet escribiendo en google "tatuajes tigres"

Busquem logo guanyador per la nova equipació Muestr15
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Tres dies

Missatge  tigre Dv Maig 09, 2008 1:30 pm

A veure si aquest tres dies puc fer algo, perque si ens descuidem vindrà l´estiu, i entre els compromissos del Rafa, el nou tigre per la secció infantil i altres histories, no la tindrem ni per la sant silvestre, jo aquest finde intento fer algo i a veure si la puc portar el dimecres i tenir-les per Pineda, que més que gatitos ja som osos perezosos.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dv Maig 09, 2008 4:56 pm

Busquem logo guanyador per la nova equipació Lazy+bear
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum