Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cursa de Bombers-2008

5 participantes

Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Cursa de Bombers-2008

Missatge  Admin Ds Abr 05, 2008 8:00 pm

[b]Cursa de Bombers 2008
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 05/04/2008

https://tigres2004.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Fotos Bombers-2008

Missatge  Gin Dg Abr 06, 2008 2:25 pm

Fotos de la cursa de Bombers 2008.

La foto d' abans

Cursa de Bombers-2008 Hpim1315

La foto de despres

Cursa de Bombers-2008 Hpim1311
https://i.servimg.com/u/f42/12/22/76/89/hpim1311.jpg
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Fraude

Missatge  NIKITA Dg Abr 06, 2008 6:21 pm

HOOOLAAA!
Estava desitjant arribar a casa per comprovar el meu resultat a la cursa de bombers...
Per la meva sorpresa que no m'han descomptat els 3 min i mig. Crec que sóc la unica que li ha passat. Que mala zuerte
Amb el qual m'ha sortit un temps de 1:04:26... Evil or Very Mad con lo cual, tinc el mateix resultat que la 1era de 10km que vaig fer(nou barris). Per tant no queda constancia de la meva marca..... A Pineda tot canviara i parlare am la Nuri pa q me arregle el chip!!!! Mad

NIKITA

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Re: Cursa de Bombers-2008

Missatge  biji Dg Abr 06, 2008 6:24 pm

TIGRES!!!!! JAJAJA

Falta un foro del madrí... gin, home...

acabo d'entrar i això ja ha rebut 14 visites....
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Re: Cursa de Bombers-2008

Missatge  biji Dg Abr 06, 2008 6:25 pm

Per cert, ja podieu haver posat els temps que heu fet.

(no em funcionen els colors, ni el tamany "enorme" de lletra.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Mini-crònica

Missatge  Gin Dl Abr 07, 2008 12:29 pm

Bon dia,

ahir ens vam reunir uns quants per disputar la cursa de Bombers d' enguany que tenia mes de 15000 inscrits. Ens trobem a la porta del zoo, Miguel,Ricard,Alberto,Patri,Anna i jo. Fem unes fotos i escalfem uns minuts pel parc per dirigir-nos a la barqueta de sortida corresponent. Allà som Alberto que diu que no està fi i que anirà a pels 40 aprox, Miguel, semi-lesionat que sortirà al que surti però ni molt menys a muerte, Ricard que sortirà de menys a més( en ell es habitual la sortida gasosa super explosiva i aguantar els darrers kilomentres de forma agònica) i jo que intentaré aproximarme als 42min. Sortim plegats, algun slalom inicial i quasi be anem plegats fins el km 3 on Ricard i Miguel comencen a posar terre de per mig. A Albertosi l' he perdut de vista però vaig relativament comode a ritme de 4:05/4:08 el kilometre passanta en 20:45min el km 5 i sense una sensació de malestar massa gran. Falta la part que baixa i intento mantenir el ritme inclus diria que l' augmento però faig la segona part mes lenta creuant la meta en 41:43 que per mi es marca i és que el 10.000 es una prova que tinc pendent de millorar, esperant aproximar-me a 40 abans d' acabar l' any. Segons el meu fore creuo el 10km en 40:50min i la cursa te 10290metres. JA se que direu que son collonades però jo 290metres trigo mes d' un minut a recorre' l.
Al final amb la presencia de la Bea i el Roc som una estona a la gespa de la ciutadella gaudint del matí primaveral que fa a Barcelona.

Salut companys!!
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Bombers 2008

Missatge  enrico Dl Abr 07, 2008 4:48 pm

Después de bastante tiempo 4 tigres y dos tigresas formamos parte de una Cursa de Bombers cada vez más multitudinaria. Por lo que he leído en total 12.500 llegados a meta.

Gin fue a probarse de cara a los sub40 que tiene previsto atacar en Pineda. Bajó claramente de 42' y dijo estar entrenando muy pocos kms semanales. A la que entrene un poco más la barrera de los 40' se romperá.

Ricard hizo su segunda mejor marca en 10 kms y tuvo que contenerse los primeros kms debido al tapón de corredores que había. Saliendo más adelante habría bajado tiempo.

Miguel después de tres entrenos en 20 días debido a un gripe y una rotura muscular fue a probarse sin apretar el acelerador en ningún momento. Llegando como una rosa a meta.

Un servidor bajó de 40' a duras penas. En el km 5 me pasó la liebre de los 40' costándome Dios y ayuda seguirle.

Patri después de una semana con lumbago se desmelenó entrando en meta cuando el reloj marcaba 57' y pico.

Ana bajó de la hora demostrando gran pundonor, aunque la clasificación general demuestre lo contrario debido a un error. Ana ya figura en la clasificación general como tigresa oficial.

Después de la jornada de ayer hemos subido algunas posiciones, concretamente de la 59ª a la 48ª.

Salud y kms
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa de Bombers-2008 Empty Re: Cursa de Bombers-2008

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum