Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ara parlo jo. Charli Reixach

4 participantes

Ir abajo

Ara parlo jo. Charli Reixach Empty Ara parlo jo. Charli Reixach

Missatge  Gin Dv Abr 25, 2008 10:33 am

M' acabo de llegir el llibre d' en Charli, Ara parlo jo, i l' he trobat més interessant del que preveia inicialment. Explica a la seva manera tant desenfadada i poc rigurosa un munt de situacions viscudes per ell a can Barça on va estar-hi 17 anys com futbolista i despres en diverses etapes com segon entrenador i primer entrenador. Qui estigui interessat, que me' l demani i li deixaré.
Estic pensant de comprar un llibre sobre un altre esportista d' elit , Pedro Garcia i el seu llibre Mañana lo dejo on explica com aquest ex-jugador de waterpolo va flirtejar amb les drogues i l' alcohol i com això va arruinar la seva vida. Si algú te aquest llibre, proposo intercanvi. Potser hauriem de crear un mercadillo al Foro.

Salut
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Ara parlo jo. Charli Reixach Empty Re: Ara parlo jo. Charli Reixach

Missatge  biji Dv Abr 25, 2008 1:08 pm

molt bona idea gin, també havia pensat en crear un 'departament' de llibres llegits, recomanacions i intercanvis... entre nosaltres hi ha bons lectors i segur que té èxit.

Del de Charli, el "de forma desenfadada", està molt bé... el preocupant és el "de forma poc rigurosa"... jeje..
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ara parlo jo. Charli Reixach Empty Re: Ara parlo jo. Charli Reixach

Missatge  enrico Dv Abr 25, 2008 2:07 pm

buena idea Gin,

¿explica Charly en su libro sus aventuras amorosas? Cuentan que mantuvo un romance con la mismisima Barbara Rey.

tengo un libro de Tamudo que os puede interesar.

aprovecho para pedir a biji el "Diario de un Skin".
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ara parlo jo. Charli Reixach Empty Llibres d´esportistes

Missatge  tigre Dv Abr 25, 2008 2:56 pm

Deixan de banda el Xarli i els futbolistes i centrar-nos en esportites de debo, hi ha un llibre sobre un campiona olimpica de gymnasia artistica espanyola que ara no recordo el nom, on relata les seves vivencies i els sacrificis per aconseguir mantenir-se dintre de l´equip espanyol, he fullejat troços i es terrorific, penjar a les noies de les espalderes i estirar-les per fer-les més altes a fer repeticions d´un exercici 20 vegades sense error, i si el feies tornaves a començar de cero era igual que en portesis 19 de be, el tema del menjar ja es pot imaginar per on van els tiros. S´el podrien mirar els de can Barça, dic mirar perque no els crec capaços de entendre el significat de mots de més tres lletres.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ara parlo jo. Charli Reixach Empty Re: Ara parlo jo. Charli Reixach

Missatge  biji Dv Abr 25, 2008 4:39 pm

Vaig sentir una entrevista d'aquesta gimnasta que dius, tigre, i el cas de les espalderes li van fer a ella un dia perquè era molt baixeta i no arribava al mínim d'alçada que demanava la federació per ésser internacional. Però la tia li va dir als seus pares i, aquests, van denunciar-ho a la federació i ja no ho van fer més. Però sí, es veu que és bastant impressionant. Sessions d'entrenament de 8-10 i fins i tot 12 hores duríssimes i, per exemple, al mundial de japó que va fer només podien menjar 1 cop al dia. I les pessaven cada dia per veure si s'havien menjat alguna galeta...

Lo de Barbara Rey es un caso famoso... aquí donde lo ves, Charly era un auténtico Varon Dandy

Te devuelvo el libro tan pronto como te vea...
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ara parlo jo. Charli Reixach Empty Re: Ara parlo jo. Charli Reixach

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum