Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

24-01-2010 II DUATLO DE VILADECANS

2 participantes

24-01-2010 II DUATLO DE VILADECANS Empty 24-01-2010 II DUATLO DE VILADECANS

Missatge  Gin Ds Gen 16, 2010 11:43 pm

El proper diumenge ,dia 24 de gener es fa la II edicio de la Duatlo de Muntanya de Viladecans. Avui, hem anat ricard, Joe i Gin a fer el reconeixemnet del circuit. Es una duatlo de 7Km run + 20 btt + 2 run.
Despres de fer un cafeto a Barna, Iscariot i un servidor hem anat a viladecans on ja estava Joe, en plena sessió de mecànica posant a punt la seva btt. Els de Valbuena ens han portat a l' inici del circuit i allà hem començat el reconeixement.
El circuit de running inicial es la ostia de dur i amb la bici hem hagut de posar peu a terra, inclos ricard, encara que ho negui... Arribada a l' ermita de sant ramon al Km 3,2 a mes de 250m d' altura ... Joe , mig empajarat es pensa si fara el reconeixemnt btt, ara estem fent el de running i joder..es un infierno amb la bici. Despres baixada i inici del circuit btt. No molt menys tant dur, el resolem mes o menys be. Joe,Gin i un altre xaval ,ens quedem a la retaguardia del grup de fieres que va al davant.

Fins el dissabte ens pensarem si fem la crono que fan i el diumenge la Du, amb el circuit ben apres....
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

24-01-2010 II DUATLO DE VILADECANS Empty Re: 24-01-2010 II DUATLO DE VILADECANS

Missatge  Joe Dg Gen 17, 2010 11:48 pm

Jo encara no tinc clar si fer la volta curta. A mi els primers 7 hem tenen acollonit. La pujada a part de dura també és molt psicológica ja que estàs veient tota la estona el cim i veus que no avances.

Com diu Gin, jo vaig tenir una mitja pajara amb nauseas inclosas.
Joe
Joe

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gin Dg Gen 24, 2010 11:10 pm

Bona nit,

avui hem estat a Viladecans a la puesta de largo com a duatleta de Joe i per tant ha estat un dia especial per a ell. Enhorabona master! Ben d' hora ,Ricard m' ha passat a buscar a mi i a un altre fiera que ha quedat 6è a la general i del mateix club(innombrable en aquest foro) de l' Iscariot. Arribem amb temps a Viladecans però just a l' hora de fer 4 pirulilles per aparcar on sigui, 2 metres quadrats qualsevols, son suficients pel semental del Raval. Recullo la btt, que tenien a Valbuena desde la setmana anterior fent una revisio, dorsal, veiem a Jose, nervios pel seu debut i calentem una mica.
S' inicia la cursa, despres d' una traca i al so del "Where the Streets have no name" dels U2 que em posa molt catxondo... apreto el primer km i ja se que desde el 1 al 3,5 la pujada es brutal, sobretot al darrer km amb pendents del 24%, vamos que fins i tot xino-xano portes les pulsacions a 190. Depsres d' arribar a l' ermita, toca baixada, d' aquelles que no corres sino que frenes....
Total arribo a la primer atransicio en 39minuts( el semental ho fa en 31 i mig i 16 de la general.
Pillo la btt, i a fer el circuit de 20km, que ja haviem fet el dissabte anterior. M' han canviat els frens i tinc molts problemes als canvis amb alguna aturada, no m' entren les marxes però que hi farem, forma part del joc. Coneixer el circuit va de puta mare ja que evites sorpreses i no cal dosificar si la part final no te sorpreses . No tinc bones sensacions, propies del poc entreno però arribo de nou a la transicio amb un parcial a sobre de la bici de 1h:14 mentre el semental nomes esta 58 minuts per fer el mateix. La darrera part de correr, amb rampes a les cames les faig amb un indigne temps de 10:35 impropi d' un runner com jo però el cos no fa miracles. Aquest tram el Joe el fa follat en 9:43 i en tirants com manen els canons.
El tio estava super content i es que a l' inici estava acollonit.
Doping: em clavo un gel entre running i btt i va be, perque negar-ho.

En definitiva, una bona matinal de Duatlo. L' any vinent hi tornarem i prepararem l' atac a Sant Ramon. LA gent s' ha queixat de la duresa d' aquest tram però ningu obliga a apuntar-se a res. Si no vols patir, no t' apuntis , marica!

La propera setmana cursa de l' oli, amb en biji.

Salut!
Gin
Gin

Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Joe Dg Gen 24, 2010 11:29 pm

La cursa ha estat molt be. M'ho he passat francament be, que és del que es tracta.

Com ha comentat el Rafa la pujada al monestir de Sant Ramon és molt dura. Jo he dosifcat per no cremar-me en la primera prova per acabar fent els primers 7 km en 41:30.

La bici no és la meva especialitat i s'ha deixat notar passant-me uns 20 tius per fer un 1:23:36.

He acabat amb prou forces per acabar els últims 2 km corrent en 9:43.

He arribat prou sencer, en general he dosificat molt perqué li tenia molt de respecte al recorregut. Crec que podia haver apretat una miqueta més, encara que això ho deixarem per l'any que ve. Bones sensacions.

Tema dopping: 1 gel en la primera transició i un altre a 3 km de la segona.

Propera cita : GRANOLLERS 7 DE FEBRER
Joe
Joe

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

24-01-2010 II DUATLO DE VILADECANS Empty Imatges Duatlo

Missatge  Gin Dl Gen 25, 2010 10:18 pm

24-01-2010 II DUATLO DE VILADECANS Duatlo10
Gin
Gin