Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Lliga ACB 07-08

4 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Lliga ACB 07-08 - Página 2 Empty Tau campió

Missatge  biji Dc Jun 04, 2008 6:44 pm

Bé, des d'aquí felicitar als Margarida per l'incontestable triomf dels baskonistes (sí...ja la podeu treure... gràcies)... La veritat és que aquest equip m'ha recordat aquella Jugoplastika de la F4 de Munich, quan durant la temporada havien demostrat que era un equip amb talent, però que a Munich van esclatar, deixant tota europa bocabadada, matriculant-se Cum-laude. Hi va haver un abans i un després de Toni Kukoc en aquella final, com hi haurà un abans i un després de Splitter (per cert, sóc només jo o realment s'assembla a Tom Cruise?) a partir d'aquesta final ACB.

I ara queda la gran feinada per Chichi. Costa renovar a l'entrenador després de l'amarg gust de la derrota, però és que crec que aquesta ha esdevingut, sobretot, pel baix rendiment de jugadors claus com Acker, Kasun, Lakovic i Fran Vàzquez (fins ahir)... Però el "pijo" Xavi Pascual, va preparar força bé els partits al meu parer, amb una bona defensa sobre Splitter al segon després del "traje" que ens va fer al primer; i al tercer amb una zona força efectiva a més d'intentar equilibrar l'avantatge física de Pete Mickael posant a Ersan de 3 (cosa que només les faltes van impedir que pogués aplicar-ho la major part del partit)... resumint, més enllà del desencert en atac no crec que l'equip jugués malament.

O sigui que, si no és per fitxar un crac (cosa que després del ridícul fet amb Mesina, ja no és possibe) jo el deixaria.

I bé, pel que diuen als diaris, el d'Aíto amb la selecció és només qüestió d'hores. Pensava que els jugadors de selecció l'armarien si feien fora a Pepu, però no s'han posat pel mig. Han fet bé. Pepu l'ha cagat creient-se que era una estrella més d'aquesta selecció (escrivint llibres etc...) quan les estrelles eren els jugadors.

Sort, doncs, a Aíto, el millor entrenador es mereix entrenar a la millor fornada de jugadors que mai ha donat aquest país.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum