Soja si llet no
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Soja si llet no
Hola tigres
Em permeto obrir un nou fil, perque despres de llegir un munt de webs on critican l´us abussiu del derivats lactics en la dieta adulta, i on recordan que l´home es l´unic animal que segueix consumin llet despres de l´epoca de la lactancia i que a més o fa d´especies que no son la seva, m´he decantat desde fa un parell de setmanes per la soja, beguda i iogurts i en lloc de margarina o mantega tahin, la veritat es que el resultat es sorprenent, pero tinc una digestio molt més comode i dormo millor, remes vull explicar la meva experiencia sense volguer induir el consum de res.
Em permeto obrir un nou fil, perque despres de llegir un munt de webs on critican l´us abussiu del derivats lactics en la dieta adulta, i on recordan que l´home es l´unic animal que segueix consumin llet despres de l´epoca de la lactancia i que a més o fa d´especies que no son la seva, m´he decantat desde fa un parell de setmanes per la soja, beguda i iogurts i en lloc de margarina o mantega tahin, la veritat es que el resultat es sorprenent, pero tinc una digestio molt més comode i dormo millor, remes vull explicar la meva experiencia sense volguer induir el consum de res.
tigre- Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008
Txumari Alfaro ha induit al tigre
Has llegit molt a Txumari Alfaro, un altre anti-llet amb el plantejament que tu dones.
El problema es que la soja, es asquerosa i per adaptar-se cal tenir estomac.
TVE hauria de pensar en tu per reeeditar el programa "La botica de la abuela" con el Tigre de Sabadell.
Capitulo 1: el Azucar de Andorra.... Seria l' unic capitol, ja que despres et fotrien fora per desqualificacions al pais dels traficants
El problema es que la soja, es asquerosa i per adaptar-se cal tenir estomac.
TVE hauria de pensar en tu per reeeditar el programa "La botica de la abuela" con el Tigre de Sabadell.
Capitulo 1: el Azucar de Andorra.... Seria l' unic capitol, ja que despres et fotrien fora per desqualificacions al pais dels traficants
Gin- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc
Lidl
Jo he provat el vivesoy i la veritat es que es bastant dolenta, pero la que tenen al lidl esta força be i el iogurts a mi m´agreden força, la veritat es que l´Ester també s´ha adaptat al canvi, l´unic pero es que la soja es més cara, pero no gaire.
tigre- Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum