Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

REFLEXIONS

Ir abajo

REFLEXIONS Empty REFLEXIONS

Missatge  tigre Dl Gen 19, 2009 7:05 pm

Senyors, m’agradaria tenir el do de la paraula del nostre amic el poeta de l’asfalt, però les meves habilitats sempre han anat mes encaminades a les ciències que a les lletres, el present escrit es una crida al seny i al sentit comú.

Sant Antoni tanca inscripcions als 3000 participants!!!!, (para la cinta!!!!!!!!!!!!), senyors jo he viscut una sortida al carrer Floridablanca amb 1500 participants, i va ser una bogeria, estic viu de miracle, no m’imagino el doble de corredors en aquells carrer, per favor posem una mica de seny, les proves atlètiques no ha de ser picabaralles de pati d’escola de qui pixa mes lluny i posa més corredors a la sortida, sinó qui dona la millor qualitat i Servei als corredors i el grau de satisfacció dels participants els fa tornar i gaudir de la cursa plenament, jo he llegit una pila de missatges en webs de corredors de que a partir de tal posició ja no tenien aigua o aliments i que remes quedaven talles XXXLLL de l’obsequi.

El carrer Floridablanca te com a molt tres carrils de transit de corredors, això vol dir que podem fer unes files de aprox. 30 participants en línea, fent números rodons això son 100 files de 30 corredors per arribar als 3000 que s’han marcat. En un cas ideal els 30 atletes de la primera fila tindrien les 30 millors marques i els 30 de la segona les 30 segones millor marques i així successivament, però això no passa mai sinó ho forces amb calaixos jo porto corren 7 anys, i he participat en moltes curses, molta gent de les que correm aquestes curses ho fa per competir i millorar les seves marques i guanyar al company o l’amic, tot això es força legítim, jo mateix soc força competitiu i sempre intento millorar la meva marca i per això em col•loco el mes endavant possible que la meva marca em permet , no em poso davant del Benito Ojeda o del Roger Roca, per sentit comú, si col•loques en una fila davantera 10, 15, 20 ó 50 persones de més de 40 minuts, tens un problema, que es que quan els de 35 o menys comencen a córrer per avançar posicions es troben un tap i aleshores un vol passar per on no cap i ja una empenta o un colze i ja podem tenir un problema gros, ahir diumenge a Terrassa a la part dreta de la sortida vaig veure un aterratge a terra esfereïdor i no se com va acabar la cosa, fa tres anys em sembla vaig veure una Sant Silvestre a cops de puny per un avançament.

Crec que tots em de posar una mica de seny i seria interessant que els corredors sirguéssim més cívics perquè part de culpa tenim, i el organitzadors pensessin en col•locar calaixos de sortida per racionalitzar les sortides, fer sortides en avingudes el més amples possible i limitar les inscripcions a un número coherent de corredors per el circuit i el servei que poden oferir i no limitar-nos a veure qui fa el record.

Lamento el totxo que he escrit però després de ser veí del carrer Tamarit em sap greu no poder participar a la cursa del barri perquè em fa por.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum