14.11.2009 5 milles nocturnes Cerdanyola

14.11.2009 5 milles nocturnes Cerdanyola

Missatge  Gin el Dg Nov 15, 2009 1:11 pm

Ahir Joe i jo vam anar a Cerdanyola a fer les 5 milles. Temperatura bonissima per la prÓctica del running en una carrera que pel fet de comenšar a les 19:40 ja Ús diferent. Joe i jo calentem una estoneta, ens adonem de la ultima rampa abans de meta i ens col.loquem a la sortida on estÓ la Marta i el petit Alex, que no ha parat de caminar i correr emulant al seu pare.
Sortida en descens a muerte per fer el primer km en 3:45. No vaig foršat per˛ com no entrenem gaire, no se com acabarÓ tot plegat. El circuit es un trencames de pujades, baixades accentuant-se al km 4 que es on finalitza la primera volta al circuit. El passo en 17:40 ,un pel per sota de 4:30 que era el mue objectiu per˛ amb les forces tocades... Com el circuit ja el coneixes, es baixa el pistˇ i s' intenta arribar al darrer kilometre en condicions. AL kilometre 6,5 el Jose m' enganxa i anem uns metres junts perque ell baixa el ritme un pel per˛ de seguida continua amb el seu ritme i em treu uns 30 segons a la meta. La seguent no em passarÓs, Joe !! Smile
Bona cursa de nit ,aquest any sense fred per˛ que d' altres anys ha estat dura climÓticament parlant ,apart de la duresa del perfil.
Temps final Gin: 37:55
Temps final Joe: 37:31
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripciˇ : 05/04/2008
Ubicaciˇ : Fort Pienc

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: 14.11.2009 5 milles nocturnes Cerdanyola

Missatge  biji el Dl Nov 16, 2009 3:30 am

m'agrada el teu avatar... ja veig quin ha sigut el teu paper i quin el d'en joe... je...

... per˛ millor no dic res, ara tots dos em donarÝeu un repÓs... i aix˛ que no tinc fills (... encara...)
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripciˇ : 06/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gin el Dl Nov 16, 2009 4:50 pm

Si,si, en Joe (tigre) s' ha cruspit a la gallina, tot i que he fet una sortida gasosa espectacular per intimidar-lo per˛ ni aixÝ...

A la propera no se' m cepilla.

AquÝ ni cristo diu res de les seves intencions... Com va anar pel Clot? Tiempazos!! enrico , una mini-cronica del evento...

En principi farÚ segur: 6/12 Mitja Matarˇ 27/12 Sant Silvestre Lloret(5K) , 24/1 Duatlo de Viladecans i 31/1 Cursa de l' oli.
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripciˇ : 05/04/2008
Ubicaciˇ : Fort Pienc

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Joe el Dl Nov 16, 2009 11:49 pm

Rafa vas sortir a muerte, la veritat es que la sortida, uns quasi 2 km amb desnivell negatiu donen per fer una sortida gasosa com diu el Rafa. Jo vaig sortir una mica mÚs conservador ja que no me'n fiava.

La cursa Ús maca i com a novetat hi havia una pantalla gegant en el que sortia automÓticament el nom de la persona que hi arribava i el seu temps. Suposo que es la pantalla que tenen els de la championchip al seu ordinador per˛ per a que ho miri tothom. Jo no vaig poder veure el meu nom perquŔ vaig acabar petat.
Joe

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripciˇ : 07/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt