Busquem logo guanyador per la nova equipació
+2
Joe
Gin
6 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Busquem logo guanyador per la nova equipació
Aqui podriem anar posant les diferents opcions que tenim per posar com a logo de la samarra.
Ahir li vaig demanar a un amic un logo que li passes pel cap i em va entregar això:
[img][/img]
es una primera impressio. Despres li vaig donar unes idees i em seguirà fent logos. Al final, algun ens agradarà!
Ahir li vaig demanar a un amic un logo que li passes pel cap i em va entregar això:
[img][/img]
es una primera impressio. Despres li vaig donar unes idees i em seguirà fent logos. Al final, algun ens agradarà!
Gin- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc
Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació
No se que pensarà la part perica del logo ...
Joe- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 07/04/2008
No està mal, Gin... A mi m'agrada bastant l'opció a cos sencer d'Enrico... perquè no li envies al teu amic per fer una traçada més simple?
biji- Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008
EQUIPACIÓ
Jo em nego a portar un escut de perdedors a la meva samarra, prefereixo portar-la sense cap estampació que amb l´escut dels dropos.
tigre- Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008
Tranquils,
que això només era una proposta de partida del meu colega, El Fran que com sap dissenyar intentarà fer alguna cosa maca. A partir d' un punt d' inici començarem a perfilar el nou logo-escut. Si avui te temps dissenyarà un amb el que li vaig dir ahir. La foto d' enrico es molt bona i amb algun retoc artistic i les lletres pot quedar increible! Anem pas a pas
que això només era una proposta de partida del meu colega, El Fran que com sap dissenyar intentarà fer alguna cosa maca. A partir d' un punt d' inici començarem a perfilar el nou logo-escut. Si avui te temps dissenyarà un amb el que li vaig dir ahir. La foto d' enrico es molt bona i amb algun retoc artistic i les lletres pot quedar increible! Anem pas a pas
Divendres 25
Dema que fem?, anem a pagar les equipacions o no???
no sé, tio, jo estic disposat ha anar, però si només anem dos és com si no anès ningú...
Quedar
Jo ho deia perque la setmana vinent crec que molta gent fara pont i serà molt complicat fer quorum per quedar, i aleshores igual el Victor Soports s´emprenya per la demora, com volgueu, jo estic a la vostra dispossició.
Visto las dificultades que hay en quedar tendremos que postponerlo una semana más. Si no que cada uno se vaya pasando por la tienda cuando pueda y pague personalmente.
enrico- Nombre de missatges : 227
También pensé en esa opción de que cada uno se pase cuando pueda, que és la más cómoda... lo único que es posible que alguno se cuelgue y haya que recordárselo... e ir de cobrador del frac no apetece... jeje...
Logo
I si aprofitem l´antic logo de tota la vida?
Nuevo Logo
Jordi, el logo que tantos años hemos "paseado" también necesita un lavado de cara. Un tigre con la boca abierta enseñando los colmillos y unas letras de TIGRE que simulen unos zarpazos.
Puestos a pedir si se pudiera dibujar un tigre zampándose una pierna rival empapada en sangre sería brutal.
Cualquiera tiene un mal día llevando semejante bestia dibujada. Mucha presión.
Puestos a pedir si se pudiera dibujar un tigre zampándose una pierna rival empapada en sangre sería brutal.
Cualquiera tiene un mal día llevando semejante bestia dibujada. Mucha presión.
Logo
Hola
Com ja vaig dir, ja he pagat la meva equipació adidas i les dues del Jose, el noi em va comentar que en 15 dies segur que les tenim, pero esclar que falta el logo, si les volem per Pineda tindriem que tenri logo com a molt tardar el dimecres vinent per asegurar el tret, com ho tenim ???
Com ja vaig dir, ja he pagat la meva equipació adidas i les dues del Jose, el noi em va comentar que en 15 dies segur que les tenim, pero esclar que falta el logo, si les volem per Pineda tindriem que tenri logo com a molt tardar el dimecres vinent per asegurar el tret, com ho tenim ???
Pel tema logo crec que algu de vosaltres te bones idees. A les vostres mans queda.
Veo que el tema del logo está bastante parado.
Ideas podemos tener pero plasmarlas en el ordenador es otro cantar.
Si no hay nuevas propuestas ponemos el logo viejo y ya está.
Què fem?
Ideas podemos tener pero plasmarlas en el ordenador es otro cantar.
Si no hay nuevas propuestas ponemos el logo viejo y ya está.
Què fem?
Logo
El pasado fin de semana, compartimos con Jose una infroctuosa tarde delante del photoshop y la puñetera madre que lo pario, y la verdad es que después de dos horas no conseguimos nada más que dolor de cabeza. Siendo sinceros no me veo capacitado para plasmar un logo atractivo a corto plazo, jo podría volver a intentarlo en el verano con la jornada intensiva y diseñamos algo con tranquilidad mientras vemos las olimpiadas de Bejin, o si alguien se ve capacitado para realizar el logo adelante, pero si dependeis de mi diseño yo no puedo comprometerme a sacar algo con un mínimo de calidad para poder estrenar hasta la media de Mataró.
bueno, y si ponemos el logo "baron ashler" del amigo de Gin pero quitándole el inefable perfil?
Logo baron ashler
Aixo en fotolit en una sola tinta no crec que quedi gaire be, jo ja vaig comentar que amb la nova equipació el millor era utilitzar com a tinta el verd fluorescent dels detalls de les costures, per tant si s´ha d efer algo d´aqui te pillo aqui te mato, jo estic per mantenir el logo, si este més traça o temps es pot buscar de donar un to més agressiu al tigre.
Ja que ho fem de nou, després de tants intents, si t'hi veus amb cor de fer alguna cosa més agressiva, jo esperaria... ja no va d'un parell de mesos...
I si paguem a algú per a que ens faci un disseny?
Tampoc ens ha de costar gaire.
Tampoc ens ha de costar gaire.
Joe- Nombre de missatges : 28
Si em doneu una mica de temps, jo li dire al Fran i un dia quedo amb ell i fem un disseny. Però per Pineda no arribem que no li puc exigir un timing. LA idea, que ja vam comentar amb enrico era la d' un dissent tipus pop-art, es a dir molt contrastat. A enrico li va agradar un retrat pop-art que li vaig fer a l' Ana.
Más propuestas
Joe comentó visitar a un tatuador y que nos hiciera el diseño de un tigre.
Esto es lo que he encontrado en internet escribiendo en google "tatuajes tigres"
Esto es lo que he encontrado en internet escribiendo en google "tatuajes tigres"
Tres dies
A veure si aquest tres dies puc fer algo, perque si ens descuidem vindrà l´estiu, i entre els compromissos del Rafa, el nou tigre per la secció infantil i altres histories, no la tindrem ni per la sant silvestre, jo aquest finde intento fer algo i a veure si la puc portar el dimecres i tenir-les per Pineda, que més que gatitos ja som osos perezosos.
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum