Busquem logo guanyador per la nova equipació
+2
Joe
Gin
6 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Recollida samarres. Divendres 13 de juny a la tarda
Al final m' han cancel.lat una cosa que havia de fer per la tarda i Ana i jo podem venir a recollir les samarres. A quina hora al Victor? Enrico, dile a Patrix que venga y si quereis despues vamos al gim y hacemos spinning o lo que querais.
Gin- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc
Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació
Va bien quedar a las 17:45 - 18:00
enrico- Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008
17:45.victor
A las 17:45 en el Victor? Allí estaremos
Gin- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc
biji- Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008
Equipacions
El divendres hem va liar el jefe "5 minutos" y al final hem va fotre un rotllo de 40 minuts, vaig entrar al Victor sports a les 18:30 i ja no hi estaveu, no problem, vaig xerrar amb l´Alberto i li vaig demanar un pantalo per la nova equipació.
HAn quedat força guapes, l´Adidas es nota que es bona perque no te gens de pes i deu transpirar molt, la Nike es més pesada i deu empapar bastant pero es molt guapa.
HAn quedat força guapes, l´Adidas es nota que es bona perque no te gens de pes i deu transpirar molt, la Nike es més pesada i deu empapar bastant pero es molt guapa.
tigre- Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008
Comentarios samarras
Las estampaciones han quedado bastante bien. La equipación Nike es la que más me gusta y donde más resalta el logo. La Adidas es muy transpirable, buscando la perfección me hubieran gustado unos bordes en las mangas de color amarillo fluor. La textura de la samarra hace que el tigre no quede tan fino como en la equipación Nike en cambio es donde más resalta el amarillo fluor.
Las samarras de las chicas es donde peor ha quedado. Nos dijo Alberto que el tejido Kalenji era bastante cutrillo y que las tintas no penetraban bien.
Este fin de semana también he pensado en comprarme un pantalón a juego con la camiseta.
Que nadie estrene las samarras hasta el dia 6 de julio.
Importante no meterlas en la lavadora a las primeras de cambio. Los primeros lavados hacerlos a mano.
Las samarras de las chicas es donde peor ha quedado. Nos dijo Alberto que el tejido Kalenji era bastante cutrillo y que las tintas no penetraban bien.
Este fin de semana también he pensado en comprarme un pantalón a juego con la camiseta.
Que nadie estrene las samarras hasta el dia 6 de julio.
Importante no meterlas en la lavadora a las primeras de cambio. Los primeros lavados hacerlos a mano.
enrico- Nombre de missatges : 227
equipaciones
Yo las equipaciones siempre las lavo a mano y en frio, y cuando la dejo a secar la pongo del revés para evitar perder viveza en el color.
Por cierto el tigre de la nueva equipación es mucho más fiero y le putea correr sin xip o no correr a muerte con lo que si lo cabreas mucho os puede morder en el culo, por tanto no lo defraudéis y a darlo todo.
Por cierto el tigre de la nueva equipación es mucho más fiero y le putea correr sin xip o no correr a muerte con lo que si lo cabreas mucho os puede morder en el culo, por tanto no lo defraudéis y a darlo todo.
Nova equipacio
En primer lloc felicitar efusivament als responsables del tema!!
Ja tinc la samarra i em sembla collonuda, farem goig!
Sembla super transpirable, no hi ha escusa per no buscar marques properament en totes les distàncies.
De fet jo ja vollia estrenar-la a la duatló, peró en Gin no m´ho va permetre, es va posar molt tossut al respecte!
Biji : cal pagar-te, diguem quan et dec i com vols que t´ho pagui, també haig de posar-me en contacte amb el vendaval, quan i a qui ha de pagar?
Salutacions
Ja tinc la samarra i em sembla collonuda, farem goig!
Sembla super transpirable, no hi ha escusa per no buscar marques properament en totes les distàncies.
De fet jo ja vollia estrenar-la a la duatló, peró en Gin no m´ho va permetre, es va posar molt tossut al respecte!
Biji : cal pagar-te, diguem quan et dec i com vols que t´ho pagui, també haig de posar-me en contacte amb el vendaval, quan i a qui ha de pagar?
Salutacions
river- Nombre de missatges : 16
Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació
Ok, pensava que era millor centralitzar-ho en el rafa, perquè té més contacte amb tothom, però a mi ja m'està bé... mentre no siguin bitllets falsos... jeje..
Les impressions costen 13 euros... i, si no m'erro, la samarra eren 38. O sigui que per part teva 13 i el Vendaval 51 (va... 50).
I la forma la que vagi bé... El rafa em deia de fer-me una transferència perquè a ell no li cobren cap comissió i ho podia fer tranquil·lament des de casa, no sé si a tu... i si no, probablemente vagi a Premià i podem liquidar allà.
Les impressions costen 13 euros... i, si no m'erro, la samarra eren 38. O sigui que per part teva 13 i el Vendaval 51 (va... 50).
I la forma la que vagi bé... El rafa em deia de fer-me una transferència perquè a ell no li cobren cap comissió i ho podia fer tranquil·lament des de casa, no sé si a tu... i si no, probablemente vagi a Premià i podem liquidar allà.
biji- Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008
2 Equipació oficial Tigres
Despres de recorer mitja Barcelona i preguntara totes les tendes vaig poder completar l´equipació NIKE, vaig aconseguir una XL per el Jose i una S per mi, si algu en vol quedava una L.
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum