Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Busquem logo guanyador per la nova equipació

+2
Joe
Gin
6 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Recollida samarres. Divendres 13 de juny a la tarda

Missatge  Gin Dj Jun 12, 2008 4:12 pm

Al final m' han cancel.lat una cosa que havia de fer per la tarda i Ana i jo podem venir a recollir les samarres. A quina hora al Victor? Enrico, dile a Patrix que venga y si quereis despues vamos al gim y hacemos spinning o lo que querais.
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  enrico Dj Jun 12, 2008 4:46 pm

Va bien quedar a las 17:45 - 18:00
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty 17:45.victor

Missatge  Gin Dv Jun 13, 2008 11:20 am

A las 17:45 en el Victor? Allí estaremos
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Hoy

Missatge  tigre Dv Jun 13, 2008 2:23 pm

Yo tambien intentare estar

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dv Jun 13, 2008 5:16 pm

i jo
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Equipacions

Missatge  tigre Dl Jun 16, 2008 11:22 am

El divendres hem va liar el jefe "5 minutos" y al final hem va fotre un rotllo de 40 minuts, vaig entrar al Victor sports a les 18:30 i ja no hi estaveu, no problem, vaig xerrar amb l´Alberto i li vaig demanar un pantalo per la nova equipació.

HAn quedat força guapes, l´Adidas es nota que es bona perque no te gens de pes i deu transpirar molt, la Nike es més pesada i deu empapar bastant pero es molt guapa.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Comentarios samarras

Missatge  enrico Dl Jun 16, 2008 12:58 pm

Las estampaciones han quedado bastante bien. La equipación Nike es la que más me gusta y donde más resalta el logo. La Adidas es muy transpirable, buscando la perfección me hubieran gustado unos bordes en las mangas de color amarillo fluor. La textura de la samarra hace que el tigre no quede tan fino como en la equipación Nike en cambio es donde más resalta el amarillo fluor.

Las samarras de las chicas es donde peor ha quedado. Nos dijo Alberto que el tejido Kalenji era bastante cutrillo y que las tintas no penetraban bien.

Este fin de semana también he pensado en comprarme un pantalón a juego con la camiseta.

Que nadie estrene las samarras hasta el dia 6 de julio.

Importante no meterlas en la lavadora a las primeras de cambio. Los primeros lavados hacerlos a mano.
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty equipaciones

Missatge  tigre Dl Jun 16, 2008 6:35 pm

Yo las equipaciones siempre las lavo a mano y en frio, y cuando la dejo a secar la pongo del revés para evitar perder viveza en el color.

Por cierto el tigre de la nueva equipación es mucho más fiero y le putea correr sin xip o no correr a muerte con lo que si lo cabreas mucho os puede morder en el culo, por tanto no lo defraudéis y a darlo todo.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Nova equipacio

Missatge  river Dl Jun 16, 2008 11:36 pm

En primer lloc felicitar efusivament als responsables del tema!!

Ja tinc la samarra i em sembla collonuda, farem goig!

Sembla super transpirable, no hi ha escusa per no buscar marques properament en totes les distàncies.

De fet jo ja vollia estrenar-la a la duatló, peró en Gin no m´ho va permetre, es va posar molt tossut al respecte!

Biji : cal pagar-te, diguem quan et dec i com vols que t´ho pagui, també haig de posar-me en contacte amb el vendaval, quan i a qui ha de pagar?

Salutacions

river

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  biji Dt Jun 17, 2008 3:41 pm

Ok, pensava que era millor centralitzar-ho en el rafa, perquè té més contacte amb tothom, però a mi ja m'està bé... mentre no siguin bitllets falsos... jeje..

Les impressions costen 13 euros... i, si no m'erro, la samarra eren 38. O sigui que per part teva 13 i el Vendaval 51 (va... 50).

I la forma la que vagi bé... El rafa em deia de fer-me una transferència perquè a ell no li cobren cap comissió i ho podia fer tranquil·lament des de casa, no sé si a tu... i si no, probablemente vagi a Premià i podem liquidar allà.
biji
biji

Nombre de missatges : 175
Data d'inscripció : 06/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty 2 Equipació oficial Tigres

Missatge  tigre Dv Jun 27, 2008 10:33 am

Despres de recorer mitja Barcelona i preguntara totes les tendes vaig poder completar l´equipació NIKE, vaig aconseguir una XL per el Jose i una S per mi, si algu en vol quedava una L.


Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Anteri10Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Poster10

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Busquem logo guanyador per la nova equipació - Página 3 Empty Re: Busquem logo guanyador per la nova equipació

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum