Club Atlètic Tigres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cursa El Corte Ingles 18.05.08

3 participantes

Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Cursa El Corte Ingles 18.05.08

Missatge  Gin Dv Maig 02, 2008 1:47 pm

La Cursa de El Corte Inglés entra a la Lliga

Entra amb triple puntuació, doncs es una cursa amb 30 edicions i milers i milers de participants. Hi haurà area reservada de sortida i cronometratge especial pels titulars dels xips grocs amb control de sortida, parcial a l'Estadi i meta. Aquest nova incorporació de la cursa més emblemàtica de Catalunya es el reconeixement del grau d'interés aconseguit i aixó s'ha d'agraïr als organitzadors de les curses i molts especialment als participants que setmana rera setmana segueixen el calendari.
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Corte ingles

Missatge  tigre Dv Maig 02, 2008 2:01 pm

Hola jo ja estic inscrit, no se si correre pero ja tinc el dorsal i el poster del Mortadelo

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Re: Cursa El Corte Ingles 18.05.08

Missatge  enrico Dt Maig 13, 2008 6:43 pm

¿Quién de vosotros va a hacer la cursa del Corte Inglés?
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Re: Cursa El Corte Ingles 18.05.08

Missatge  Gin Dt Maig 13, 2008 7:07 pm

yo tengo el dorsal e iré con toda seguridad. Espero que a los de chip amarillo nos hagan un aprtado y nos dejen evitar la muchedumbre. El poster de Mortadelo, ya está colgado en el comedor.Smile
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Cronica.Rafa

Missatge  Gin Dg Maig 18, 2008 9:21 pm

Cursa diferent la del Corte Ingles... per començar, bona iniciativa la de deixar passar als del xip al davant de la cursa per evitar les aglomeracions dels que venen a correr/caminar/exhibir-se i altres activitats variopintes. La iniciativa bona però la gent, fa el que vol i per tant tot i sortir bastant al davant estem 2 kilometres, Miguel , Ricard i jo passant a marujes,tios que porten el pa, xavals amb Stan Smith, persones amb xuxos, nenes vermelles com tomaquets i desfondades... Fem els primers kilometres a ritem viu, inclus algun km sota de 4 però tot rient de la situació. Ja aprop de la Plaça Espanya, tot ja mes estirat es pot correr millor i ens preparem per encarar la muntanya màgica amb una primera rampa que avisa del que vindrà mes tard. Ricard, en plena pujada m' intenta corregir la tecnica de carrera, el tio anava tant sobrat que tenia temps de dir gilipollades. Miguel, encara mes sobrat encoratja a la penya una i altra vegada perque aplaudeixein, es dirigeix a alguna mocetona per dir-li que va en sentit contrari,.. El tio és un salat i com va comode, doncs gresca.I gresca la que va tenir ahir fins a les 4 de la matinda i el dia anterior fins a les 8. Avui ha vingut a suar els cubates a un ritme comode...per ell.Jo, suant la gota perque la pujada a l' estadi és força dura i les pulsacions van molt altes.
Entrem a l' estadi per fer la volta de sempre i recuperar un pel i encarar l' ultim tram de pujada on Ricard aprofita per regar les plantes dels voltants del Olimpic. Es casca una serie i ens dona alcanç facilment. Està fort el tio, ja que ahir vam anar a una cursa btt de metges i el tio va fer onzè... Ja de baixada, passem el km 6 en 26:42 i a baixar per la font del gat fins al carrer Lleida i encarar Ronda Sant Antoni i Pelai. Al kilometre 10, els 2 companys que s' han passat tota la carrera de xàxara es casquen un sprint i em treuen 1 minut en 1 kilometre, fent uns 3:15min/km com si res i tenen un petit encontronasso amb un altre runner. Els meus darrers kilometres els faig en: 4:11, 3:59, 4:16 i 4:08 deixant bones sensacions. Total 48:10 a ritme de 4:22. Aquest cop l' Esperança Zuriguel, que queda la segona dona se m' escapa 2 minuts ja que fa 46:00minuts. A veure si algun dia me la repasso.
L' Ana amb cap entrenament en 10 dies ha fet 1:15minuts donat-nos 185 valiosos punts per la Lliga. A veure si Jordi i Manu ens expliquen la seva carrera.
Gin
Gin

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Re: Cursa El Corte Ingles 18.05.08

Missatge  enrico Dl Maig 19, 2008 12:35 pm

Gradísimo collage GIN y gran carrera de nuestros tigres en la Cursa de Mortadelo y Filemón.

Tigre demostrando un gran estado de forma.
Vendaval quemando los cubatas del fin de semana.
Gin y Ricard regando la montaña mágica después de una víspera de btt.
Manu, que va dando zarpazos después de un largo parón invernal.
Y nuestra tigresa nikita como siempre ejemplar.

Tigres 38 de la general

En Pineda nos vemos todos
enrico
enrico

Nombre de missatges : 227
Data d'inscripció : 07/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Cursa

Missatge  tigre Dl Maig 19, 2008 12:46 pm

Be companys el
diumenge vaig participar un cop més a la cursa del Corte Ingles, Vaig sortir a
les primeres files del calaix del propietaris del xip groc i encara que vaig
buscar no vaig trobar cap company tigre, la sortida el de sempre, la gent s’incorpora
per les borreres i fins la plaça Espanya has d’esquivar a marujas amb xandalls
del caprabo i nens que mengen masses hamburgueses amb samarres d’equips d´esnifadors
de coca i de festes amb travelos, a la plaça Espanya comença la cursa, els kilòmetres
passen de 4 minuts, i encara que m’he mantingut una bona estona amb referències
visuals del Xavi Nadal i de la
Louise Brown, decideixo afluixar una mica, per anar més còmode,
l’estadi es un moment especial i a la sortida ve el tram amagat de la pujadeta
que ningú s’espera i on recupero alguna posició, d’aquí a meta a muerte amb kilòmetres
per sota de 3:10, menys el tram mortal de la Ronda de Sant Antoni, al final 41:52 i el 30 de
la general.



Conclusió desprès
d’un any sencer parat i amb 37 anys a la chepa, en dos mesos d´entrenos
autoprogramats ja torno a estar aquí EL TIGRE HA VUELTO.

tigre

Nombre de missatges : 137
Data d'inscripció : 15/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa El Corte Ingles 18.05.08 Empty Re: Cursa El Corte Ingles 18.05.08

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum