Sortida btt dilluns 23 de juny
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida btt dilluns 23 de juny
Missatge dedicat especialment a Joe . Ei Joe, si el dilluns no curres i vols venir a fer una sortideta light en btt fes-m' ho saber .Sortirem des de Badalona, direcció poblat iberic i la cartoixa, possible arribada a Alella i de baixada cap a la platja a clavar-nos un bany i una cervesa.
Ja diras.
Ja diras.
Gin- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 05/04/2008
Ubicació : Fort Pienc
Re: Sortida btt dilluns 23 de juny
Doncs em sembla perfecte. La dona treballa i tinc tot el dia lliure.
Joe- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 07/04/2008
Gràcies Rafa per la invitació, peró estaré fent kms pel pallars
Jason Cake
Jason Cake
river- Nombre de missatges : 16
El missatge anava pel Joe, no per a tu Jason que ja sabia que series al Pallars, des-estressante. A veure quin dia ens convides a passar uns dies a Sorpe.
Records a mini Jason, Jason kid, a veure si continua fent series en quant es posa la gorra.
Joe: quedem a les 8:30 al nou pabello del Joventut. A l' entrada principal, la que dona a la plaça. Ok?
Records a mini Jason, Jason kid, a veure si continua fent series en quant es posa la gorra.
Joe: quedem a les 8:30 al nou pabello del Joventut. A l' entrada principal, la que dona a la plaça. Ok?
Ostras Rafa!!! Massa d'hora per a mi.
Vinc de Sabadell i Marta agafa el cotxe per anar a la feina. Anar en transport públic i queda a aquesta hora em suposa sortir de casa molt d'hora. De totes maneres em sembla que no pots portar la bici en hora punta en tren. Si vols quedar d'horeta podriem fer un volt pel Vallés, que et sembla?
Vinc de Sabadell i Marta agafa el cotxe per anar a la feina. Anar en transport públic i queda a aquesta hora em suposa sortir de casa molt d'hora. De totes maneres em sembla que no pots portar la bici en hora punta en tren. Si vols quedar d'horeta podriem fer un volt pel Vallés, que et sembla?
Ei Joe. D' acord que un dia normal a la Renfe no pots pujar la bici però pensa que el dilluns no treballa ni cristo.
No veig una solucio facil a no ser que vinguis amb tren i d' aqui anem plegats a Betulo. No crec que tinguis problemes per pujar la bici al tren.
Ja havia quedat per fer aquesta ruta i no la puc canviar i a més amb la calda que cau, que millor que de baixada anar a la platja i clavar-se una birra i un bany.
Intenta-ho que valdrà la pena. Si vols ho fem un pel mes tard, per exemple que arribis a BCN a les 9 i a les 10 anem a Betulo
No veig una solucio facil a no ser que vinguis amb tren i d' aqui anem plegats a Betulo. No crec que tinguis problemes per pujar la bici al tren.
Ja havia quedat per fer aquesta ruta i no la puc canviar i a més amb la calda que cau, que millor que de baixada anar a la platja i clavar-se una birra i un bany.
Intenta-ho que valdrà la pena. Si vols ho fem un pel mes tard, per exemple que arribis a BCN a les 9 i a les 10 anem a Betulo
OK. Parlo amb la dona a veure si podem fer alguna combinació per jo portar-la a la feina i endur-me el cotxe. Et dic alguna cosa.